Friday, November 19, 2010

[Me2day] Minzy keeps spamming her me2day of the members!

제가 사진찍는 걸 좋아한다는 사실을 여러분들 잘알고 계시죠? 제가 그동안 몰래 몰래 멤버들 사진을 찍었답니다… !! 꽁작가.. 이 시점에서 멤버들 사진을 좀 공개해볼까해요.. 1번째 주인공은 뽐이언니.. 작년 11번가 찍었을때.. 차안에서 자고 있는 모습 !!     


2번째 !!우리의 귀염둥이 온니 상큼열매를 잔뜩 먹은 다라언니… 꺄아아아아악.. 내가 제일 좋아하는 사진이에요… 앞으로 사진작가로 영역을 넓힐까…? ㅋㅋ

3번째 칼있으마.. 채리뉘언니..^^ 제 생일파티 때, 케익 들고 가는 모습~!

그리고 저 마지막으로 공작가입니다 ~! 어떠셨나요? 만족하시나요..????ㅋㅋㅋ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Welcome In Korean Star Team

Hello Guest

we will share about Korean artists such as photos, videos, news, lyrics, info. and we provide if you want to download something. we share not just here, but there are also on facebook, become our member, we'll be happy. thanks

Facebook

to find out our facebook, please : click here

Member Login

Lost your password?

Not a member yet? Sign Up!